38211
Książka
W koszyku
1. Mity i prawda o społeczeństwie usługowym ; 2. Nowe równanie ekonomiczne ; 3. Systemy zarządzania usługami ; 4. Diagnoza dynamiczna: koła sukcesu i błędne koła ; 5. Koncepcja usługi ; 6. Dlaczego należy rozwijać strategiczne zasoby ludzkie? ; 7. Zachęcanie ludzi do rozwoju ; 8. Klient jako klient jako współproducent ; 9. Technologia, narzędzia i otoczenie ; 10. Wizerunek ; 11. Kształtowanie cen - teoria i praktyka ; 12. Kreowanie, powielanie i udoskonalanie koncepcji biznesowych ; 13. Dywersyfikacja i internacjonalizacja ; 14. Jakość ; Kultura i dominujące koncepcje jako narzędzia zarządzania ; 15. Zmiana i przywództwo.
Status dostępności:
Wypożyczalnia BG
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. W/657/658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Service management : strategie i przywództwo w biznesie
Uwaga ogólna
Na s. tyt. i okł. również tyt. oryg.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 247-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej